Με αφορμή ένα δημοσίευμα που διάβασα στο Mashable σχετικά με την επιτυχία που είχε η διαφημιστική καμπάνια του Old Spice στην Αμερική και έχοντας συνεργαστεί στο παρελθόν με τη REALIZE A.E. η οποία ήταν πίσω από την καμπάνια της AEGEAN με τα "1.000 μίλια" (κατάφερε να συλλέξει πάνω από 2 εκατομμύρια email), έγραψα ένα ενημερωτικό άρθρο σχετικά με τα καλά του viral marketing.
Η αλήθεια είναι πως γράφονται πολλά σχετικά με το viral marketing, καθώς κι όλα τα νέα media που χρησιμοποιούνται με στόχο τη μεταφορά μηνημάτων από χρήστη σε χρήστη. Θεώρησα λοιπόν πως ένα "εισαγωγικό" ενημερωτικό άρθρο θα ενδιέφερε το ευρύ κοινό που δεν είναι εξοικειωμένο με τον όρο.
Πάντως, σχετικά με το θέμα τα δικά μου κεντρικά συμπεράσματα είναι τρία:
- Θέλει γνώση του κοινού-στόχου της καμπάνιας και προσεκτικό σχεδιασμό γύρω από αυτό
- Για να πετύχει πρέπει να χρησιμοποιηθούν ορθά και σε συνδυασμό παλιά και νέα media
- Δεν είναι εφαρμόσιμο σε όλους, σε όλα και απ' όλους ;-)
Ακολουθεί το άρθρο όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ (σελίδα 31, 04-08-2010)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου