Σελίδες

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Ο πιο ηλιθιος στο δωματιο

Homer_

Πάντα είχα την απορία πως νιώθουν ανάμεσα μας οι μη έχοντες ιδιαίτερη ευφυΐα (A.K.A. ηλίθιοι). Θα μου πεις τι σε κάνει να πιστεύεις πως είσαι εξυπνότερος; 

Από την καθημερινή συναναστροφή με άλλα ανθρώπινα όντα εδώ και τριανταφεύγα χρόνια θα σου πω. Άλλωστε το έλεγαν στη μάνα μου και οι δάσκαλοι μου στο σχολείο “έξυπνος είναι, να διάβαζε και λίγο...” Κάτι θα ξέρανε. 

Όμως μεγάλη ιδέα που είχα για τον εαυτό μου κλονίστηκε λίγες μέρες πριν. Με κάλεσαν από την ομάδα της MENSA στη Θεσσαλονίκη για να με ρωτήσουν αν θα με ενδιέφερε να τους μιλήσω σχετικά με τις startups στη μηνιαία συνάντηση τους. Για όσους δεν το γνωρίζουν, η ΜENSA είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός μέλη του οποίου ο Δείκτης Νοημοσύνης (IQ) ανήκει στο ανώτερο 2% του ανθρώπινου πληθυσμού. Για όσους επίσης δεν το γνωρίζουν το δικό μου IQ δεν είναι πουθενά κοντά σε αυτό.  

Άρα αποδεδειγμένα θα είμαι ο πιο ηλίθιος στο δωμάτιο. Καθόλου ευχάριστη σκέψη. Για μία στιγμή σκέφτηκα πως ίσως μαζεύονται κάθε μήνα, βρίσκουν κοινούς θνητούς τους οποίους τους καλούν να τους μιλήσουν και τους περιεργάζονται ή γελούν μαζί τους :D 

Και εκεί κατάλαβα πως είμαι όντως ηλίθιος. Είναι μία μοναδική ευκαιρία για εμένα, καθώς μετά την εικοσάλεπτη παρουσίαση μου θα ακολουθήσει κουβέντα για 1 ώρα γύρω από το θέμα. 20 περίπου ευφυέστατοι άνθρωποι κι εγώ, θα μιλήσουμε για το αγαπημένο μου θέμα, που δεν είναι άλλο από τις startups. 

Αν καταλαβαίναμε όλοι μας πως πρέπει διαρκώς να βρίσκουμε ανθρώπους που μας προκαλούν να πάμε ένα βήμα παραπάνω όλα θα ήταν λίγο καλύτερα. 

Η πρόκληση δεκτή. Ετοιμάζω τις ερωτήσεις μου. Εσείς τι θα τους ρωτούσατε; 

Posted via email from Georgios Gatos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου