Σελίδες

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Ειμαι το 3%

Προχθές έγραψα ένα post σχετικά με τη λογική πίσω από την επιλογή μου να ψηφίσω Δράση. Το ίδιο έχουν κάνει πολύ άλλοι τις τελευταίες εβδομάδες, όπως η Μαριλού, ο Γιώργος, ο Απόστολος, o Πάνος, ο Νίκος ο Παναγιώτης και άλλοι.

Κάποιος από αυτούς τους γνωρίζω αρκετά, κάποιους λιγότερο. Σίγουρα έχουμε πολλές διαφορές μεταξύ μας. Δεν προτείμουμε τον ίδιο καφέ, δεν έχουμε τις ίδιες σπουδές, δεν κάνουμε τα ίδια επαγγέλματα, δεν υποστηρίζουμε τις ίδιες ομάδες... Σίγουρα η λίστα των διαφορών μας είναι ατελείωτη. Υπάρχουν όμως πολλά κοινά. Όλους τους γνώρισα μέσα από την κοινότητα του Open Coffee. Μία κοινότητα που έχει μέχρι σήμερα πολλά να δείξει, γεμάτη από νέα και ανοιχτά μυαλά. Ανθρώπους που βρίσκουν στα προβλήματα λύσεις, στις αναμπουμπούλες ευκαιρίες. Ανθρώπους που πιστεύουν στις ιδέες τους και στις αξίες τους. Που κάνουν λάθη και τα αναγνωρίζουν. Που μιλούν ανοιχτά. Ένα μικρό Ελληνικό γαλατικό χωριό (όπως πολύ πετυχημένα είχε χαρακτηρίσει την κοινότητα ο @dkalo) που πρέπει να μεγαλώσει!!

Ανήκω σε ένα μικρό σύνολο του πληθυσμού το οποίο θέλω να εκφραστεί μέσα στη Βουλή. Άνθρωποι ανοιχτόμυαλοι και παραγωγικοί. Θέλω να πιστεύω πως το 3% εκεί έξω σκέφτεται σαν κι εμένα. Κι αν δεν σου αρέσει η Δράση (μάλλον γιατί θα έχεις κάποιο θέμα με το Μάνο) δες τη Δη.Ξα. Αν μπει κι αυτή γινόμαστε 6%. Μπορεί να σου αρέσει κάποιο άλλο κόμμα το οποίο δεν υποτιμά τη νοημοσύνη σου. Βρες το δικό σου 3% και πες το και στους φίλους σου. Άνθρωποι που θέλουν, προχωρούν μπροστά. Απλά πρέπει να υπάρχει ένα σχέδιο και διάθεση να συνεργαστούμε όλοι. Μη μου λες πως θα ψηφίσεις γραφικούς ή ακρότητες. Δεν είσαι τέτοιος. Την Κυριακή αυτό που θα επιλέξεις θα έχει να πει πολλά για εσένα.

Είμαι το 3% και έχω φωνή.

Posted via email from Georgios Gatos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου