Σελίδες

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Τα ανοιχτα μυαλα θελουν δραση

Ακολουθεί πολιτικός προβληματισμός - πρόταση.

Τι θα ψηφίσεις; Καιρό τώρα το συζητάμε. Στο γραφείο, στο σπίτι, στην παρέα. Χθες ήμασταν 7 άτομα για φαγητό. Όλοι κάτι άλλο θα ψηφίσουμε. 7 άτομα, 7 ψήφοι σε 7 κόμματα. Προσπάθησε ο καθένας να τεκμηριώσει την άποψη του. Μπάχαλο. Όλα λογικά ακούγονταν και σε όλα διαφωνούσαμε. Η ώρα πέρασε, το αλκοόλ τελείωσε, σχόλασε η παρέα. Δεν έπεισα ούτε έναν για την επιλογή μου να ψηφίσω Δράση. Και μάλλον ούτε και με αυτό το post θα πείσω κάποιον γι αυτό και δεν γράφω γιατί θα την ψηφίσω αλλά τη λογική πίσω από την επιλογή. Και ίσως αυτή σου ταιριάζει. 

Δεν πιστεύω πως υπάρχει σωστό και λάθος στην ψήφο. Άλλωστε όσο μυαλό κουβαλάει ο καθένας το αξιοποιεί όπως νομίζει. Δεν το κρύβω πως ήμουν έτοιμος να ψηφίσω Δημιουργία, Ξανά, καθώς γνωρίζω κάποιους από τους υποψήφιους, έχω υπογράψει και για τη δημιουργία της και έχω συμμετάσχει σε κάποιες συναντήσεις. Όμως απογοητεύτηκα γιατί δεν κατάφεραν να συνεργαστούν με κανέναν άλλον και από κάτι τόσο φρέσκο περίμενα περισσότερα. Σε κάθε περίπτωση αποτελεί αξιόλογη προσπάθεια και περιμένω πολλά από αυτούς στο μέλλον.

Τώρα όμως θα ψηφίσω Δράση. Μου αρέσει ο Μάνος. Τον άκουσα πριν μερικά χρόνια σε μία ημερίδα γύρω από την επιχειρηματικότητα και έκτοτε τον παρακολουθώ διαδικτυακά. Μου αρέσουν αυτά που λέει. Ίσως με κάποια διαφωνώ, αλλά δεν μπορούμε να συμφωνούμε 100% όλοι με όλους. Και αυτό είναι το σημαντικό.

Η λογική μου είναι η εξής: Βλέπω τις εκλογές σαν παιχνίδι στρατηγικής. Έχω την ευκαιρία να κτίσω μία ομάδα με 300 παίκτες οι οποίοι όχι μόνο θα πρέπει να έχουν ατομικές επιδόσεις πρωταθλητών αλλά και ομαδικό πνεύμα. Εγώ θέλω να έχω τουλάχιστον 8 παίχτες από τη Δράση. Έχουν δηλώσει πως θα συνεργαστούν με άλλους και οι θέσεις τους δεν είναι επικίνδυνες για τη χώρα, το αντίθετο μάλιστα. Εσύ ποιους θέλεις να βάλεις;

Μπορούμε να φτιάξουμε μία σούπερ ομάδα; Σε παρακαλώ όμως να σταματήσεις να σκέφτεσαι με τη λογική του αριστερά και δεξιά. Μπροστά πρέπει να πάμε, πλαγίως μόνο τα καβούρια!

Πρώτη φορά στη ζωή μου προβληματίστηκα τόσο πολύ για το τι θα ψηφίσω. Δεν είναι η συγκυρία μόνο, είναι όλη η εμπειρία που αποκτά κανείς ως μέρος του παραγωγικού ιστού. Επέστρεψα στην Ελλάδα το 2005 για να εκπληρώσω τη στρατιωτική μου θητεία και έκτοτε συνειδητά έμεινα για να εργαστώ και να ζήσω στη Θεσσαλονίκη.

Η μέχρι τώρα εμπειρία της ζωής και εργασίας στο εξωτερικό και στην Ελλάδα με οδήγησε στη διαμόρφωση της δικής μου κοσμοθεωρίας. Αν βάζεις στόχους τους πετυχαίνεις. Το πόσο ψηλά τους βάζεις είναι καθαρά δικό σου θέμα. Όσο πιο πολύ κινείσαι τόσο πιο γρήγορος γίνεσαι, πιο ευέλικτος, πιο παραγωγικός. Όταν τα πράγματα πηγαίνουν άσχημα να μην γκρινιάζεις, να βρίσκεις τον τρόπο να τα αλλάξεις. Μην αφήνεις να σε αδικούν. Γίνε doer και να περικυκλώνεσαι από αντίστοιχους ανθρώπους. Και μάθε να συνεργάζεσαι, άλλωστε πάντα τα ανοιχτά μυαλά θέλουν δράση. Τι ομάδα θέλεις να φτιάξουμε;

Παραπάνω Πληροφορίες:

Τηλεοπτικό spot Δράσης & Φιλελεύθερης Συμμαχίας

Η πρόταση που αλλάζει τα πάντα

Η πρόταση για την ακίνητη περιουσία

Η Δράση για τις θεωρίες της χαμένης ψήφου

45λεπτη συνέντευξη του Σ. Μάνου στην ΕΤ1

Από καρδιάς με τον Στέφανο Μάνο


Οι άνθρωποι της Δράσης στο Protagon.gr

Συνέντευξη του Στέφανου Μάνου στο protagon.gr /Εkloges12

2ο συνέδριο Δράσης

 

Posted via email from Georgios Gatos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου