Σελίδες

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Και τι θα πουν οι mutual?

Screen_shot_2012-05-10_at_2

από χθες αυτή την ατάκα σκέφτομαι. Με πιάσαν 2-3 κοντινοί μου άνθρωποι να μου πουν πως κακώς εκτέθηκα δηλώνοντας δημόσια τι θα ψηφίσω ή που στο ανοικτό προς όλους timeline μου στο Facebook κάνω πολιτικές συζητήσεις και μάλιστα έβρισα και κάποιον δημόσια (ήταν mutual, troll και με είπε ΠΑΣΟΚΟ).


"Δεν ξέρεις ποτέ πως θα σου γυρίσει αυτό".

Κι έχουν δίκιο. Δεν ξέρω.


Ξέρω όμως πως θέλω να ζω. Για εμένα είναι σημαντικό να εκφράζομαι δημόσια. Στην ψηφιακή εποχή όλο και περισσότερη πληροφορία διακινείται. Και μου αρέσουν οι πληροφορίες. Να τις βρίσκω, να τις επεξεργάζομαι, να τις μοιράζομαι. Από το πότε είναι το επόμενο Open Coffee μέχρι τι έφαγα χθες και μου άρεσε. Και σε άλλους αρέσει αυτό το αλισβερίσι. Γι αυτό άλλωστε είμαστε συνδεδεμένοι.
Άλλωστε οι μέχρι τώρα συνεργασίες μου, επαγγελματικές και εθελοντικές, έχουν γίνει βάσει των όσων έχω να προσφέρω και όχι όσων πιστεύω (που βέβαια αυτά που προσφέρω έχουν άμεση σχέση με αυτά που πιστεύω, αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ).


Νόμιζα πως η γενιά μας τα έχει ξεπεράσει αυτά με τις ταμπέλες, τις ομάδες και τα κόμματα. Έκανα λάθος. Στη δική μου φούσκα (ορισμός) είναι πιο πολλοί αυτοί που αν και συμφωνούμε πως διαφωνούμε μπορούμε να συνεννοηθούμε. Και σε αυτούς θέλω να είμαι εντάξει. Να σκέφτονται πως ώρες ώρες γράφει κι ο Γάτος τις μαλακίες του, αλλά τουλάχιστόν είναι ότι λέει. Άλλωστε τα πράγματα δεν είναι μόνο μαύρα ή μόνο άσπρα.

Τώρα σχετικά με τους mutual... ξύδι!!!

Posted via email from Georgios Gatos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου